Bumah ilk oğlumun öyleydi kafası diğer her yerinden daha öndeydi. ama sıvıyla ilgili bi şeyimiz olmadı. ilkinde çok şükür bi ters durumumuz olmadı tek sıkıntı normal doğumda kafasını çok zor cıkardım😅 kafası bi türlü çıkmadığı için 9-10 cm acıklıkta 2 saat sancı çektiğimi biliyorum hatta çocuğum doğduğunda kafasında ebenin tırnak izleri vardı. herkesin aynı olacak diye bi şey yok tabi.son haftalarda genelde her yeri haftasını yakalıyo. şimdi hamileyim bunun da kafası iki hafta önde. aynı şeyleri yaşayacak olmak bi tık korkutmuyo değil😂 ama napcaz başa gelen çekilir,sağlıcakla kucaklarımıza alalım da allahın izniyle.