Kendisi zaten konuşmayı başlatıp sürdürüyor kesinlikle öneririm çekinmeyin insan anlattıkça açılıyor rahatlıyor yeri geliyor ağlıyor gülüyor zaten psikolog ne yapman gerektiğini sana söylüyor ben herşeyi çok açık anlatıyordum soru sormama gerek kalmadan kendisi yönlendiriyordu. Ben eşimin ailesiyle eşimle kendimle ailemle olan hayatıma dair herşeyi anlatmıştım sorun neyse onu anlatıyosun