Cicilininkini Regl biteli 8gün oldu ve dün lekeyle basladı suan kanama olarak var tekrardan acaba bu kadar kısa süre içerisinde olması neden olabilir 1hafta sonra tekrar adet görüyorum resmen regliden cıkınca yani 8gün önce korunmasız ilişkimde oldu
yesildeniz_ Cicilininkini normal adet gibi mi? Kistim varsa öyle olabiliyor. Bazen ara kanama yapıyot bazende patladığında adet kanaması gibi çokça oluyor. Benimde bittikten 10 gün sonra tekrar olmuştu
Cicilininkini yesildeniz_ 8gün önce gittiğimde yumurtalıkların temiz rahmin teniz demişti hormon testi istemişti simdi gittim hastaneye bugün ve dünki kanamam için hormon testi istedi sonuclar yarın çıkarmıs bakalım tesekkr ederim