Gebeliğim ilk bebeğime düşük yaptıktan sonra riskli olduğu için her gebelikte doktor doktorum serklaj yaptı 2.ci ve 3.cu gebeliğim de vuruldu bana da haftamı unuttum bu şuan 4.cu gebelik sayılıyor düşükle beraber şuan 27 haftalık oldum Perşembe günü kontrolüm var inşallah doktoruma da danışıcam bu iğneyi siz kaçıncı haftada yaptırdınız ve bu iğneyi normal acildeki hemşireler yapabilir mi yoksa doğumhane de mi vurulması gerekiyor acaba bilgi verirseniz sevinirim 😊