Byza4 ankaradan kayseriye gelin geldim ve burda asla doğru düzgün kuaför bulamıyorum bir tane vardı kötünün iyisi 33 haftalık hamileyim 2 ay öncesine kadar orda ağda yaptırıyordum fakat mikrop kaptım mantar oluştu o günden beri evde kendim yapmaya çalışıyorum minik minik ayna koyarak alamadığım yerler oluyor tabi onu da jiletle hallediyorum mecbur 2 hafta sonra ankaraya sırf ağda yaptırmak için gidicem doğuma kadar beni idare edeceğini düşünüyorum kesinlikle bildiğin güvenli hijyenik bir yer değilse kuaföre gitmeyin