Deryakz benim oğlumda 3 buçuk yaşında, uyumadan süt içer su içer, ama gece kaldıramıyorum bende, ilk etapda kaçırıyordu geceleri, şimdi sabaha kadar tutuyor çişini uyanınca yapıyor belki düzelir sıvı alımını azaltın derim biz öyle atlattık, benimde problemim kaka olayında. Korkuyor altına yapıyor yada tutuyor