Reglime 10 gün var erken gebelik testi yaptım bu sabah. Gece iki kez tuvalete kalktım biraz üşüttüm sanırım sık idraara çıktım . O yüzden sabah uyandığındaki ilk idrar gibi olmadı . Testi yaptıktan 15 saniye sonra çok silik bir çizgi gördüm çektim fotoğrafını ama belli olmadı efektle biraz belli oluyor . İçini açtım 3 dk sonra falan o çizgiyi göremedim .
