Kuzucukno2 yani küçük yaşımdan beri özel, devlet hastanesi bir çok doktora gittim. İnanın bazen hepsi farklı şeyler söyleyebiliyor. Bundan 3 sene önce özel hastanede bir doktor hiç sorunum yok kontrol için gittiğimde bana kalbin delik hemen ameliyat olman lazım diyerek beni şok etti strese soktu. Daha sonra inanmadım ve farklı şehirdeki bir doktora raporlarımı yolladım. Sonra aynı şehirde farklı doktor araştırıp gittim. Ve sonuç hayır delik yok anlattığın gibi kapak açıklığın var oda düzenli takip edilir ilaç kullanacagın yada sıkıntı oluşabilecek birşey değil demişti.
Siz yinede en az 3-4 farklı doktor ile iletişime geçin. Dua edicem umarım kapansın sağlıksal bir sorun yaşamasın🙏