neslim1995 merhaba, eğer Atakent lojmanlar çıkarsa orası deprem konutları içinde bakkal vs gibi şey var hemen kapı girişinde ATM var en önemlisi salı ve pazar günleri pazar var 😁 yürüme mesafesinde 3 harfli marketler fırın migros vs hepsi buluyor . Bebek varsa yürüyüş yapabileceğiniz kocaman bir park var tabii çok nezih diyemem ama bence güzel. 2 sene cezaevi lojmanlarında kaldım aynı oturuma sahip. Asansör yok maalesef.mutfak gerçekten küçük banyo şansınıza tadilatli çıkarsa iyi . Ben mesela girişe vestiyer, banyoya dolap ve yere de parke yaptırmıştım ama benim girdiğim daire kötüydü. Eğer durumunuz müsaitse parke yaptırın odalara çok fark ediyor, halı parasina gelir yani. Her evde sineklik olmayabilir kimisi giderken satıyor ya da orada bırakıyor. Ben çıkarken yere zarar vermediği için parkeleri almıştım çünkü anneme verdim yoksa o da kalırdı .
Açıkçası her şey iki üç tadilata bakıyor ama şans işi. Benle aynı zamanda taşınan birisi vardı o daireden müdür çıkmıştı inanın banyo üst tavana kadar yapılıydi 😅 ama Yüreğir kısmı eskisi gibi değil Adana’da şuan kira vermekten iyidir.🍀