babymom2026 momysss ben 2 ayri test yaptım silik cikti kan verdim cikmadi yani testler yaniltabiliyor
Zehbahce momysss yok canım yapmadım ara ara adet olacakmışım gibi ağrı giriyor özellikle belim çok kötü heveslenemiyorum yaparsam paylaşırım hemen
Pofidik123_ Eslem2112 sağlıkocağı e sonuç yaz ordan daha erken çıkıyo sonuçlar ben hep ordan bakıyorum
Pofidik123_ Eslem2112 bende sabah verdim hala bekliyorum bugünki biraz geç oldu cuma günü 2 buçukta düşmüştü sisteme o baktığım yere
Zehbahce Beyzaknr göremedim canım benimde negatif çıktı bat 29 ümit kesilmez adet gecikmesini beklicem
Pofidik123_ Beyzaknr siyah beyaz yapınca sanki çok silik gölge gibi gördüm sanki ama bat ne zamandı canım senin