birmayismasali Onurbanuu hayırlı olsun canım ben de yeni öğrendim hamile olduğumu Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah. Son adet tarihin neydi acaba
Onurbanuu birmayismasali aaa masallah kac cıktı ben tup bebek yaptırdım son adet tarıhıme gore olmadıı
birmayismasali Onurbanuu bende 10 mayısta çatlatma iğnesi yaptım 25 mayısta kanda 324 çıktı. Bugün tekrar kan vereceğim insallah düzenlo artmıştır
Onurbanuu birmayismasali catlatmanın etkısı gectı dımı kac gune gecıyodu acaba ama guzel rakam hayırlı olsun💗