Sevvalacattt canim muhakkak doktora git
Gebelikte nirmal diyorlar nirmalde bende ona guvenip gitmedim sonra dayanamadim agrilardan meger kesenin altinda kanama odagi varmis dusuk tehtidi nedeniyle bi dunya olac yatis falan verdiler simdi evde surekli yatiyorum