Karakuseski zaten doğuma birşey kalmamis son günlerinizi stressiz geçirin sağ salim kavuşun bebeğinize bence endişe edecek birşey yok çünkü genelde 3-4 lu testi temiz gelen pek kimse yok 🫶🏻 ultrasonda bulgu olsaydı bu zamana kadar illa belli olurdu detaylı ultrason yaptırdınız değil mi