Mavii23 Mrb cnm ben şehir hastanesinde doğum yaptım yani doğuma kadar herşey güzeldi doktorlar ilgiliydi falan ama doğum yaptıktan sonra hiç memnun kalmadm ilgi alaka sıfır ne ilgilenen bebeğimi bile eşime vermişlerdi al giydir diye Allah’tan arkadaş lar vardı onlar alıp giydirip yardımcı oldular yani tam bı hayal kırıklığı yaşadım diyebilirm