minikkurabiyelerinannesi Kızlar bu doktora randevu almak istiyorum gidip memnun kalan var mı ? Detaylı ugs yapıyor mu ücreti nasıl yakın zaman da giden varsa yardımcı olur musunuz ? 🧡🧡
Selim_Alparslan GizemHamza34 🍇🫐🍓🍊🥑🌸😇🤭 minikkurabiyelerinannesi bizim postlarimizi okursan bilgilenebilirsin canım üşendim uzun uzun yazmaya ya 🌸🤭
Betulayd minikkurabiyelerinannesi merhaba bugün gittim Ali hocaya. Dikkatlice baktı inceledi yüzünü renkli gösterirken fotoğraf çekmeme izin verdi. Çok memnun kaldım
sari_papatyam minikkurabiyelerinannesi Ben gitmiştim ilk gebeliğimde tavsiye üzerine bulmuştuk çok da memnun kalmıştık o zaman randevu almak zordu ama para ödemedik diye hatırlıyorum
Selim_Alparslan gozde91 Tabiiki kuzum. Ali doktor cok iyi birisi herkes randevu almaya çalışıyor ondan. Doktorum bile dedi nasil randevu alabildiniz diye.
Selim_Alparslan gozde91 Evet kuzum Perinatolog Profesör kendisi. Ilk gebelikte de ona gitmistim 6 sene önce hiç değişmemiş ayni duruyor 🤭
erikarpuz Selim_Alparslan merhaba ben de sizin yorumlarınızı okuyarak perinatolog diye randevu almıştım ama uzmanlığı perinatolog değilmiş jinekoloji uzmanlığı yapmış kendisi
Selim_Alparslan gozde91 akşam 20.00 da açılıyor sistem hemen bakman gerekiyor yoksa 5 dakikasında doluyor bilgin olsun zaten sayı az kişi açılıyor max 6 kişi falan o yüzden hemen doluyor bilgin olsun balım 🎈
gozde91 Selim_Alparslan çok teşekkür ederim canım uygulamasını da indirdim ☺️ özeller inanılmaz pahalı olmuş 7-8 bin civarı diyorlar 🙈
Selim_Alparslan gozde91 Bence bana göre cok gereksiz paralar. Bebegimin ihtiyaçlarını aldim ben 7 8 bine.🎈