Sinif177 33 haftalık olacağım birkaç güne, doğuma kadar olsun kullanayım diyordum ara ara bacak ağrılarım oluyor, elimdeki bitiyor etkisi de çok değil sanırım o yüzden bunu almayı düşünmüştüm ama o zaman doktoruma sorayım cuma günü randevum var, nasip olursa vajinal doğum istiyorum