mucizegebee ebe şu şekilde anlatmıştı, diyelim ki sağ meme ile başladınız emzirmeye ve sağ memedeki süt tükendiğinde sola geçirmek gerekiyormuş ve soldaki memenin sütü daha bitmeden bebe emmeyi tamamlarsa bir sonraki emzirmede sol memeden başlanarak tamamlamak gerekiyormuş. Sona kalan protein ve yağ ile alakalı bir durum nedeniyle bu şekilde önermişti