Herkese merhaba hanımlar umarım herkes iyidir kızlar benim ilk gebeliğimde basen bölgem bacak aram basen bölgem ağrıyordu orada bir sızlama oluyordu ve daha önce bir arkadaşım da ilk bunu söylemişti bana işte bacaklarım ağrıyor öyle öğrendim hamile olduğumu diye hatta benim de ilk ağrımaya başladığı zaman Yok ya hamile değilimdir diyordum benim ilk belirttim oydu ve hamileydim şu an kızım 4 yaşında 2 gebelik oluşmuyor 2 senedir hiçbir şekilde korunmuyorum ve olmuyor ismosel ve polikistik over var bende şimdi de bacaklarım çok ağrıyor ama bu sefer ilk gebeliğimde ağrıyan yer değil basenimle dizim arası ağrı var eklem ağrısı mı desem ne desem anlayamadım cok ağrım oluyor bu tür belirtiler hiç yaşayan oldu mu bu arada 10 gün önce test yaptım negatifti ve adetim gecikti ve son 5-6 aydır adetlerim çok düzensiz