İyi geceler arkadaşlar ben 20+5 haftalık hamileyim ikinci hamilelik son 3 haftadır uyuyamıyorum bahar alerjim de var nefes alamıyorum boğazım kuruyor ne ağzımdan ne burnumdan zor nefes alıyordum . Kendi doktorum allerset kullanabilirsin dedi onu yazdı ama sürekli içmiyorum nolur nolmaz diye neyse sadece alerji değil beni uyutmayan bişey var birden yataktan sıçrıyorum nefes alamıyorum diye çok uykum gelse bile uyanıyorum sıcak basıyor kriz geliyor sanki ağlıyorum sonra şimdi yine kalktım yatamadım ağlama geldi yine çok zorlanıyorum çok benim gibi olan var mı ben mi böyleyim bilmiyorum kafayı yiyeceğim…