Sibel92 benim 6. Haftadan 12. Haftaya kadar çok midem bulandı hatta su içsem cıkartıyordum bu yüzden 10 gün hastanede yattım suan 15. Haftaya grcem eskısı gbı mide bulantım yok çok zor bir durum inş geçer canım seni çok iyi anlayabiliyorum ama bünyeden bünyeye değişir bişiler yemeye çalış yemezsen daha çok miden bulanır