Gebe07 doktor bir zaman sonra istesende yatamicaksın nefes alamayacaksın demisti 27+4 haklıymış asla rahat olmuyor nefes alamıyorum ama haftamız yakın bu haftalarda artık agirlikla sol tarafa olacak şekilde yan yatmak bebek için en iyisi ama doktorum arada bir kısa sureli yatsanda sorun olmaz dedi