Sena_161616 Kızlar şeker yüklemesi yaptırmamı önerdi doktorum ancak zararlı diyenler de var emin olamadım doktorun önermesinin sebebi 53 gibi bir kiloyla hamile kaldım şuan 70 kiloyum 27.haftadayım çok fazla kilo aldım. Siz ne yaptınız ?
fndd Sena_161616 doktorumla ortak kararımız evde 3 gün kendim ölçtüm açlık tokluk sonuçlar normal olunca doktorum yaptırmama gerek olmadığını söyledi
Emel5805 Yaptırmadım 53le hamile kaldım 63le doğum yaptım ama ben kendim evde takip yaptım aile hekimine üç gün kan verdim açlık tokluk normal çıkınca evde takip yaptım yinede ve ne zam meyve yesem yanında yoğurt yedim dikkat ettim