fndd takma kilonu valla bak hamileligini guzel gecirmeye odaklan anin tadini cikar ben ilk hamileligimde 18 kilo aldim evlendiginde 45 kiloydum düşün sonra kilo aldim ustune hamilelik kilosuyla 70 ile doguma girmistim simdi o halimi gordukce yuh bu ben miyim diyorum gülüyorum dogumdan 1 sene sonra hizla kilo vermeye basladim sonra 2. Hamilelikte yemicem dedim almicm kilo dedim adam akilli bebegimi besleyemedim ve bebegim 2 800 dogdu kendim de kilo almadim fazla ama bebegim zayıfti bana gore ve cok üzülmüştüm simdi hic umursamiyorum kilodur gelir gecer abartmadan yiyorum zaten inan fazlasini istesen de yiyip kilo alamazsin ama şunu hatirlatayim ki hamilelikte seker tansiyon çok önemli biliyorsun ki bunlara dikkat etmeyi unutma gebelik sekerin vs çıkmasın sağlıklı güzel beslen gerisini dusunme hersey halolur 🥰🌹 ilk bebegin mi