Manollyaaa tabiki de çok var yani çok okudum. Bir örneği de benim, tek tüpüm alındı. Sonra 2 gebelik daha geçirdim biri kimyasal biri düşükle sonuçlandı. Herkesin böyle olacak diye bir şey yok örneği çok var zatenn. Su an yine yeni hamileyim bakalım bu kez neler bekliyor beni. Onun içinnnn üzülmeyin en kısa sürede tekrar hamile olursunuz umarım🙏🏻