Mihrimahirem aynı durumdayız canım benim doktorum da sıkıntı yapma 30 şu haftalarda bakcez yukarı çıkacak mı oraya yapışık mı dedi. Bana da herkes otur kalkma uzanma bilmem ne bi sürü şey dedi. Doktoruma söyledim hayır rahat ol yürüyüş bile yapabilirsin dedi.