Arkadaşlar 50 mg tokluk şeker sonucum 140 sınırda 137 çıktı. Evde ölçtüğümde dikkatli yersem 100 lerde çıkıyor. Geçen gün acile gittim. İdrarda glukoz 50 sınırken 500 çıkmış. Başına böyle birler gelen var mı. Bende çok büyük şeker hastalığı yok idrarda neden glukoz yüksek çıkmış ve ben o gün aç karnına gittim hastaneye