Hshshzgsghzhshs Süt sagiyom kızlar gece için gece ben uyuyorum eşim biberon ile besliyor kızımızı 3 aylık kızım geceleri emziremiyorum ya asla uyanamiyom kızımda uykusu ağır emerken uyuyup kalıyor ondan sağıp veriyom lok lok içiyor sizler napiyonuz atın bakım
KAANMOMY Hshshzgsghzhshs iyi geceler bende eller serbest pompa aldım ama doğumuma daha bir ay var açıkçası hiç bilmiyorum kullanmayı. Sağdıktan sonra nerde saklıyorsunuz ısıtıyor musunuz nasıl oluyor
Sevda_kygszz Hshshzgsghzhshs nasil resim atayim sana yatiom karanlik😂yatmak istiyorum yatamiyorum hiç uyuyamiyorum surekli uyaniyorum yatsam da 32 haftalik hamileyim
Busrabzkrt Hshshzgsghzhshs karnım şiş bir şekilde oturuyorum son trimestire girdik hafalar sıcak tabi bana iki katı nefes alamıyorum
Hshshzgsghzhshs KAANMOMY evet sağım yapıp dolaba koyuyorum normal buzluğa değil o kalktikca içeceği kadsr biberona koyup ısıtıp veriyorum
Sevda_kygszz Hshshzgsghzhshs ya ben cok merak ediyorum ne zaman dogurcam😂 gec dollenme var son adete gore 9 temmuz dollenmeye gore 22 temmuz bisey de bana hadi😂
Hshshzgsghzhshs Busrabzkrt ahh son haftalar bilirim o sıcak basmalarini sağlıkla sıhhatle kavuşun inşallah
Hshshzgsghzhshs Sevda_kygszz yaaa hiç ona bakma valla benimde Mart sonuydu doğumum Şubat sonu doğdu kızım 😂😂 sağlıkla kavuş insallh