Visneli1so-s 5 buçuk gebelikte normal mi bu ?zaten bebeğin başı aşşağıdaymış ama rahim ağzım uzun oldupu için sıkıntı yokmuş ama bugünde vajinada batma olunca bi gsripsedim açılma olursa nerden anlicam
ikimelekannesi___ Visneli1so-s o bayma hissi enfeksiyon kaynaklı olabilir bende de var ama benimki enfeksiyon vs ondan kaynaklı