Nioli Ben 28+2 haftalık hamileyim. Serviks boyu 25e düştüğü için erken doğum riskim var. Sorum şu ki, böyle bebeğin kilosunu yükseltirsem haftası ileri mi sayılacak? Yoksa alakası yokmudur
Asya1122 Nioli evet kilo da önemli ancak akciğerin ürettiği ve dışarda nefes almasını sağlayan surfektan proteinini salgılanması lazım ki solunumu iyi olsun . Hafta ilerledikçe bu sağlanıyor zaten erken doğum riskinde ciğer geliştirici dedikleri şey aslında bu ve bu yüzden yapılır..yani hem kilo hem solunum önemli ama tabiki solunum ön planda . Rabb’im yardım etsin zamanında gelsin inşallah
Oznurcivan Nioli Bebeğinizin haftası normal ilerliyor sizin serviks boyu 25 e düştüyse o bebekle ilgili bir şey değil bebeğin gelisimi normaldir sizin sadece erken doğum yapma riskiniz vardı bebek 30. Hafta da doğsa 30 haftalık bir bebek olarak doğar gerilik olmaz ama siz yine de bebeğe faydalı yiyecekleri bol bol tüketin sürekli dinlenin ağır iş yapmayın 2 kilonun altında ki bebekler solunumu normal olsa bile küveze giriyor 2 kilo olunca veriyorlar aileye