Üsküdar oya Demirci gerçekten mükemmel nir doktor ve aşırı ilgili bir saate yakın kaldık her şeyi tek tek anlatıyor, bu bu kadar olmalı evet bebeğimizde bu kadar diye bahsediyor hem bizi yavaş yavaş rahatlatarak hem de bilgi vererek ilerledi gerçekten mükemmeldi ✨✨🌺