Minikbebis1
Çiğköfte haftanın en az 3 günü yiyordum. Sürekli canım istiyordu 😂 hatta sabah doğum var Ben gece “ Doğumdan sonra yiyemeyecegim ” Diyip 1 kilo çiğ köfte gömmüştüm. 😁
Aserme olarak bakarsakta Ağustosun ortasında ayva aşermistim. Yaz olduğu için kendimce aradım bulamadım eşime de demek istemedim en son söyledim İstanbul’u aradık taradik satan yer bulamadık. en son post azgın burda 😂 allah razı olsun biri yer söyledi o da tekirdağa yakın aradı eşim var gelin dedi adam. Motorla akşam bilmem kaçta gitti gece geldi. Doya doya yemiştim, aserme olarak en çok ayva sonra turşu suyu. Ayva tadı agzımdan gitmedi rüyamdan çıkmadı ondan en son söyledim eşime, turşu suyu da istediğim gibi bulamadım 😂 eminönünde içtiğim vardı bulamadım aynı tadı en son annemler oraya gitti turşu ve suyu ile beraber bir bidon getirmişlerdi.
Hah yazarken aklıma geldi birde asma üzümlerin olmamış hali varya büyümüş ama olmamış daha ekşi hali heh o, köyden getirttik onu da şükür bulabilmistik.
Allah razı olsun valla herkesin ağız tadımı tutturana kadar çok kişi yardımcı oldu. Tüm hamilelik acıktım yedim şeklinde geldi geçti.