Yaz ayına girdiğimiz için pişik olma olasılığı yükseliyor ve sularımız kireçli bebeğimin vücudu çok kuruyabilir hem pişik için hemde vucüd kremi olarak kullanabilir miyim aranızda kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz ve hergün sürmemde bir sakınca var mı