Kızlar saat 4 ten beri geçmeyen kasık ağrım var git gide artıyor önce soldaydı sadece sağa da vurmaya başladı ağrı :( bebek hareketleri iyi hatta diğer günlere nazaran bi tık daha fazla magnezyumu ikiye çıktım progestanı vajinal kullanıyordum onu da 3 e çıktım ve çok sık idrara gidiyorum bugün ayaklarım yukarda uzanıyorum sadece yemeğe kalktım ağrı başladıgından beri iki gün önce idrar verdim temiz geldi .Niye böyle oldu ya lütfen yardımcı olur musunuz korkuyorum daha çok küçük :( doğum falan değildir demi rahim ağzı mı kısaldı acaba 3 gün önce birazcık temizlik yapmıştım agrı geçer dedim ama yok