Sitasya kanunen gebeliği en son 21.haftada sonlandırabiliyorsunuz. Arkadaşımın bebeğinde 3-4 ağır rahatsızlık (mikrosefali, beyin fıtığı gibi) birden çıkınca 21.haftada sonlandırmışlardı gebeliği. Nipt istediğinizde 1 hafta içinde çıkıyor sonuç. Ama genelde zaten ilk taramalarda risk düşük üçüncüde yüksek çıkıyor.