Merhaba kizlar ben ilk 15 Mayıs da kan verdim betam 22.62 cikdi 19 Mayıs da tekrar verdim 98 cikdi bugün de verdim sonucbu cikdi

Son adetim 22 Nisan oğlum da öğrendiğim de betam 4180 di doktorum ultrasondan bakmadı Çarşamba bakicak artış düşük mu nasıl