Kızlar iyi akşamlarr, ilk gebeliğim o yüzden biraz merakla kaygı yaşıyor insan son haftalarda. Ikınma hissini belli bir açıklıktan sonra otomatik mi hissediyorsunuz nasıl oluyor 🥲 bir de o an nefesinizi nasıl kontrol edebiliyorsunuz tecrübeli olanlar anlatabilir mi 🥹