Ysf78 Kızlar bi sorum olacak , ilacı bu şekilde vajinal yoldan kullanan varmı, çamaşırımda çok akıntı oluyor ilacın kalıntısı falan çok oluyor normalmi
EsmanurTorun Ysf78 gece uyumadan önce alın ve hemen yatağa uzanın ayağınızın altına da bir yastık koyun yine de alabiliyor fakat bu şekilde daha aza indirmiş olursunuz
Kedi07 Ysf78 ben 8 ay boyunca sabah akşam fitil olarak kullandım. Biraz hijyen açısından zorluyor. Dediğiniz gibi akıntı oluyor. İlaç fazlalığı akıyor sürekli. Ama en az yarım saat bekleyince biraz azalıyor akıntı miktarı. Akşam olanı gece uyumadan atarsanız sabaha daha az akıntı oluyor. Ama ne olursa olsun o akıntı asla bitmiyor. Kullandığınız sürece devam. Sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻
Supermom488 Ysf78 gayet normal o ilacın bı sekilde atılması gerekiyor gün içersinde akıntı gibi pütürlü şekilde geliyor normal yani
Elif3419 Ysf78 evet canım bende vajinal kullanıyorum bütün gün akıntı oluyor ben o yüzden günlük ped kullanıyorum çok geleceğini anladığım zamanlarda peçetede koyuyorum hemen atarım diye
Asill01 Ysf78 bnde kullanıyorm gece ve sabah ikişer tane kagıt havlu warya onsan koyuyorm günlük pede alerjim war çnkü kullanamıyorm peçete daha sağlıklı gelior
Emsalsiz Asill01 pecete zararlı enfeksiyon yapıyor demıstı bana ebe sargı bezının ıcıne pamuk koyup kullanmıstım hastanede de oyle vermıslerdu dusuk rıskınden yatmıstım
2cocuk2kopek Ysf78 doktor hangi yöntemle almanı söylediyse o şekilde kullan ben ilk gebelikte hem fitil hem hap olarak kullandım
Selenavci63 Ysf78 normal canım akıntı geliyor aka vajinana attığında ileri ittirebildiğin kadar ittir parmağın ile
Eylemmm1655 Ysf78 normal canim bende kullanıyorum doktoruma sordum beyaz beyaz akıntı olarak geliyo normal mi acaba diye de tabiki dedi o etkisini aliyo gazla kalan sirasini çıkarıyo problem yok dedi