Her yaşın kendine göre zorluğu oluyor. Ben 34 yaşında anne oldum, biraz daha genç olsam enerji anlamında daha iyi olurdu ama işte genç anne olsam da okuldan mezun olup hiç çalışma hayatım olmadan, gezmeden vs anne olurdum ki bu beni mutsuz edebilirdi. Şimdi 2. Gebeliğim 38 yaşındayım, enerjim gerçekten yetecek mi bu bebeğe bilmiyorum açıkçası, sürpriz hamilelik çünkü. Yaşayıp göreceğiz bakalım