Kızlar yarın sezeryanım var ama aklıma şey takıldı yarın sabah 9 da orda olmam gerekiyormuş doktorumla 1 ay kalasıya tanıştık dogum içün memlekete geldiğimden dolayı nasıl olucak bagzı şeyler bilmiyorum devlet hastanesinde olacak dogum. Damar yolu vs açılıp beklicekmiyim yoksa hemen alınacakmıyım yemek yemiyorum saat 9 dan beri doktorum bişey söylemedi bu konuda ama nasıl olucak kafam çok karışık