12 haftadayım sabahtan beri zaten bastıkça kalçamda sancı oluyordu bi dışarı çıktık pazar falan derken iyice pazarda ağrı artmıştı zaten şimdi uzandım bi döneyim dedim kalçama bıçak sapladılar sanki dönemedim zaten bu.acılar bebeğe zarar verir mi kuyruk sokumum ağrıyor kalçam zonkluyor bi bacağımı hiç adım attıramıyorum zorla acıyla plates topum vardı sabah bu ağrı olunca onun üzerine oturdum hep nerdeyse iyi gelir diye ama yok daha kötü oluyor