Kızlar 7 haftalık gebeyim. Bazen vajina kısmında sanki ağırlık, çekiliyormuş veya sanki açılıyormuş gibi birşey hissediyorum. Acaba bu belirtiler düşük belirtisimi? Çok tedirgin oluyorum. Böyle olunca kendimi kasıyorum sanki düşecek gibi🤦🏼♀️ normalmi bu vajina çekilmeleri ve açılma hissi?