Seher725 Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğimde vücut tüylerim dökülüyordu. 2 ayda bir jiletle alıyordum çok çok azdı. Şimdi yeniden hamileyim 19+3 ama tüylerim de bir azalma dökülme yok aynı neden böyle oluyor acaba.
Nesli006 Seher725 her hamilelik bir degilki. Aynı seylr olcak diye bişey yok. Bide erkek cocugunda tüylerde hızlı uzuma vs var . Belki kız erkek farklilik vardr
Seher725 Nesli006 ilk hamileliğim ikizdi bir kız bir erkek. Hamileliğimde henüz cinsiyeti belli değil bu hafta öğrenmeye gidecem doktorum da tüylerde azalma olur dedi hamilelikte o yüzden kafama takıldı.
Nesli006 Seher725 ben herkes için geçerli olduğunu sanmiyorm onu ya. Ve erkek bebekte tüy sorunu daha çok bence belki erkektr 😊