Hilalkrmzkn 2 haftadır progestan kullanıyorum hiç azalma yok sanki progestan kahverengi lekelenme yapıyor varmı yaşayan
Mucize0 Hilalkrmzkn Progestan kullanıyorum bende kanamam yoktu daha önce düşük yaptım diye hemen verdiler tedbir amaçlı. Progestan kanamaya lekelenmeye sebep olmadi bende. Ama sizin progestana rağmen kanama lekelenme varsa bence muhakkak doktora görünmelisiniz
Briahll Hilalkrmzkn benim 5. Haftada lekelenmem olduğunda doktorum önce progestan ın iğnesini verdi 4 gün devam ettik kanama tamamen yok olunca fitile geçmiştik. İstersen doktoruna danış iğnesini kullan canım benim lekelenme yi hemen kesmişti iğne
EsmanurTorun Hilalkrmzkn benimde öyle olmuştu kahverengi lekelenme iyiye gittiğine işaret demişti doktorum yine de devam ettiriyor tabi
Hilalkrmzkn Briahll doktor kesilene kadar kullan dedi ikinci sorduğumda ama kesilmiyor ilacı içtiğimde sanki daha fazla oluyor
Briahll Hilalkrmzkn progestan kanama yapmaz yada artırmaz aslında. Ama dediğim gibi belki iğnesi daha faydalı olabilir
Hilalkrmzkn Briahll doktora tekrar soracağım iki haftadır kesilmemesine anlam veremedim çünkü miktarı çok azdı geçer diye bekledikçe geçmedi🥲
EsmanurTorun Hilalkrmzkn benimde tam sizin haftanızda olmuştu 1 ay kullandım özele gidiyorsanız mesaj atıp durumu anlatın ama kullanma süresini doktorun söylediği şekilde devam edin bence . Kesip kesmemeyi doktor karar versin ara vermeyin yani kendinize göre
Hilalkrmzkn EsmanurTorun yok ara vermedim hiç sadece doktora sormadan birde sizlere sormak istedim yarın doktora soracağım
3_bebelianne Hilalkrmzkn Bendede aynı şekilde artmıştı lekelenme ama sonra durdu bıraktım oğlumu kucağıma aldım bence doktora ilet sorun yok gibi için rahat eder
3_bebelianne Hilalkrmzkn amin inşallah sizde atlatacak kavuşacaksınız allahın izni ile😊geçecek bu günler