Merhaba anneler, anne adayları ve anne gibi hissedenler 😊
5+3 gebelik dönemimdeyim. Şu an hastane ve doktor arayışına girdim. Bir sürü yorum ve tecrübeleri okuyorum. Açıkçası aklım karıştı ☺️ Doğum paketi olan hastanelerde var ki onlarda mantıklı geliyor. Sizin tecrübeleriniz nedir? Bana yol gösterebilir misiniz? Hastane ve doktor önerilerinizi almak isterim.
Şimdiden teşekkür ederim ♥️