cnrbia benim de ilk gebeliğimde göbek fıtığı olmuştu. Hamilelikten sonra geçer denmişti geçmişti. İkinci gebeliğim var bı sefer ağrı ve dediğiniz gibi hassasiyet var. Dokununca da acıyor. Cumartesi kontrolüm vardı sordum normal rahim büyüyor içerden baskı var dedi. Tabi siz yine doktorunuza sorun ☺️