Figennn Nur57 38+3 bende istiyorum artik😂 Şubat bebişleri nazlı cıktı çok hiç gelmeleri niyeti yok gibi😃😍
Haticealasahin Nur57 40+3 😂 hep kendi sancımi bekledim beklemeyede devam pazartesiye kadar olmazsa suni sanci ile baslatilacak insallaj kendi sancin olur seninde
Aselimmmm 37+6 oldum bende sanki ömrümün geri kalanı bu şekilde devam edecek gibi hiç bir Doğum belirtim yok. sadece bu gece 3 saat hiç durmadan hareket etti kızım sanki kendini aşağı ittiriyormuş hissi verdi ama sora uyumuşum 😂
MelisHayal Haticealasahin benim pazartesi kontrol var açıklık hiç yoksa çarşamba ya kadar bekliyoruz çarşamba sezaryan.. cünkü sancım yok açıklık yok suni eziyet olur dedi doktorum bende öyle düşünüyorum 🤷🏼♀️ Senin ne zaman son gün ?
Haticealasahin MelisHayal pazartesi 40+5 olcaz doktor cok uygunsun diyince bende normali cok istiyorum ondan 😊 korkmuyorda degilim yani ama deneyecem
Sultan2903 Nur57 yalniz degilsin 40 oldum bugun gelmiyo hala doktor pazartesi gel suni verelim dedi o da olmazsa sezaryan gunun geciyo kaka yapma ihtimali var dedi