Bi arkadaşım aynı şekilde kanı düşüktü cuma günü sezeryan doğum yaptı . Kanı da doğuma gitmeden 1 2 hafta önce aldı. Kan değerlerinizi doğumdan sonra takip edin . Gebelikte kan değerleri düşebiliyor. Risk almamak için takviye ediyorlar. Üzülmeyin , korkmayın Allah’ın izniyle birşey olmaz .