Asabyet Kızlar ikinci sezeryanımı olacam doktor bayramdan önce 38+3 de alalım dedi kafam karıştı siz ne düşünüyorsunuz erken olur mu
Ftrhn Asabyet benim de bayram öncesi 30 mayıs planland7 38+1bence normal. Zaten normal doğum olsa da bazen o haftalarda doğuyor bebiş neden erken olsun ki
Merveftm Asabyet kuzum doktorun ne dediyse dinle. Araya bayram vs giriyor bence gerek sezeryan düşünüyorsan bekletme daha fazla. 38 zaten o haftalar da normal doğum da gerçekleşiyor genelde
Ruzgargulus Asabyet yarın benimde sezeryan var 38+2 oluyor ilk oglumda planlı sezeryan degildi ama 39+2 de doğmuştu cigerlerine bakarak bir şakıncası yok dedi
bsraaklcyldz Benimde 38+2 bayramdan önce suni sancı verip deneyelim yoksa sezeryan dedi ama normal doğum için bir engel durumum yok suni sancı yerine kendi sancım gelmesini istiyorum. Kararsızım. Beklesem mi beklemeden suni sancı mı denesem diye 🥲