Kızlar merhabalar . 2 haftadır kalçamda oluşan bir ağrı var. Ama bıçak saplanması şeklinde oluyor . Sanki kas zedelenmiş gibi canım çok yanıyor . Hiç geçmiyor , 2 haftadır sekerek yürüyorum. Yatakta da kalçamdan dolayı dönemiyorum. Resmen hayat kalitem düştü . Ayağa kalkamıyorum , hareket edemiyorum . Röntgen çektiremediğim için ne olduğunu da anlamıyorum . Bu durumu yaşayan var ? Sizce hamilelikten mi oldu bu ?