Kkardelenn1 Sybabyss benimde 2. Olacak 37. Haftada kendisi gelmezse sancı alacağım inşallah kolay geçer 🫤ilkini de 37 haftalık ölü doğum yapmıştım 28 saat suni sancı almıştım
Masal2021 Sybabyss yaklaşık 4 saatte doğurdum 2. Yi Meryem Ana otu da koymuştum onun da etkisi var diye düşünüyorum tabi 6 cmle ebe doğuma almıştı beni 😥
5_erkek_annesi Sybabyss herkeste farklı olur benimde ilk çok kolaydı 🙈sancım 5 dakikada 1 geliyordu gittim hastaneye doğumhaneye alındım hemen doğdu 2 satte anlamadım nasıl oldu ama 2 ve 3 numara 42 haftada suni sancı ile çok zor oldu 🫢
Kkardelenn1 Sybabyss sağ olun 🌸yok karnımda kalbi durmuştu normal doğuma zorlandım ilk olduğu için maalesef ama iyi ki de zorlanmışım sonrası iyileşme çok hızlıydı